Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jawa 350 634 1975

26. 7. 2010

Jawa 350 634-4 rok výroby 1975

 

1---jawa-350-634-renovace-024.jpg

Postup renovace:

Jednalo se jen o výměnu neoriginálních dílů za originální. Časová náročnost na opravy funkčnosti a estetiky originálních dílů – strašná :-))). Bylo potřeba vše odlakovat z původního odstínu a nalakovat do černé. Pokud to bylo nutné, tak vyvařit a přebrousit, či jinak vychytat.... (Proč proboha někdo vrtal 57 dírek do držáku zadního světla???). Provedena celková očista, přelakování rámu, základní údržba. Vyměněna neoriginální nádrž, palubní deska, zadní blatník, výfuky.

 

 

  • lakování ….................................................................500,-

  • krytka spínací skříňky ….......(originál dobový)........150,- (50 + 100 pošta :-()

  • zadní blatník chrom + komplet světlo.......(originál dobový)........406,-

  • nádrž............................(originál dobový)........500,- (400 + 100 pošta)

  • výfuky............................(originál dobový)......1800,- (1700 + 100 pošta)

  • tachometr....................(originál dobový)........208,- (138 + 70 pošta)

  • ostatní prkotiny.................................................600,-

 

1-chrom-veci-018.jpg

 

 

 

 

 

1-chrom-veci-020.jpg

 

 

 

 

 

 

1-chrom-veci-028.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Přední blatník a originál zadní chromovaný blatník byly ukořistěny z dalšího opravovaného stroje a to naší ČZ 175 477.

 

Administrativa :

 

STK na 2 roky................ 280,-

Přepis..............................500,-

Pojistka 1 rok (ČPP).........89,-

Vyplacení z depozitu.....150,-

 

Není mi bohužel jasné jak PŘESNĚ měla vypadat tato motorka z roku 1975. Bohužel na internetu není k nalezení dvojice tak, aby byla stejná!!! Mají mít přední tlumiče ročníku 1975 ještě plechové kryty nebo již gumové manžety? Podobně je nejasných více detailů. Ale bohužel zatím nemám materiály, podle kterých bych se mohl rozhodovat. Snažili jsem se (tedy proti původnímu stavu připomínající něco jako domácí read cross wehicle) aby vypadala co nejvíce tak, jak má,....

 

Zjištěné závady.

  • absence blinkrů (jsou doma, jen není jaksi vůle je tam namontit)

  • přední tlumiče (by asi měly mít místo manžet plechové kryty jako kývačky a panelky)

  • předělání spínací skříňky zpoza kastlíku u pravé nohy na palubní desku jak má být

  • zadní guma je větší jako by měla být (zatím nebudu řešit)

 

 

Chybí a sháním :

 

1 Podsedlový plech – shora zakrývá prostor mezi kastlíky, je pod sedlem.

2 Zadní úchopové madlo do rámu (ne boční!)

 

--------------------------------------------------------------------------

3. 8. 2010 - Namontovány padáky. Zakoupeny jako poslední položka pro motorky Jawa v obchodě, kde nd dodnes prodávaly. Jedná se o originály, jak padák z ex.Mototechny tak i černě lakovaný držák.

Jinak jako vše tehdejší kvalita je tristní,....chrom je krásný o to nic. Ovšem spasovat padák s rámem byla tedy celkem námaha. Půl centimetru žádná míra, díry neseděly, byly vyvrtané šikmo...celek jako takový měl spodní držáky asi o 5mm širší než mezera v rámu...Ale hodinka ve dvou a nebylo co dělat.

 

Padáky + držáky...................................................................800,-

 

1-jawa-350-634-renovace-014.jpg